مجله تندرستیمجله کسب و کار

ضد آفتاب بیودرما رنگی برای پوست چرب

خرید ضد آفتاب بیودرما رنگی یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین ضد آفتاب موجود در بازار که مهمترین دلیل معروفیت و پر فروش بودن اون کیفیت محصول و پوشش دهی بسیار مناسب آن میباشداهمیت ضد آفتاب در سال های اخیر بیش از پیش ثابت شده و در روتین پوستی روزمره از اساسی ترین آیتم هاست. شرکت های تولیدکننده ی محصولات آرایشی و بهداشتی متعددی انواع ضد آفتاب ها با ویژگی های متنوع رو طراحی و تولید کردن که می شه با اطمینان گفت بیودرما یکی از بهترین اونهاست.

اگر دنبال دکتری به روز هستید بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی در شیراز را پیشنهاد می کنیم بیودرما تولیدکننده ی معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی در فرانسه ست که بیش از 40 سال سابقه در حوزه ی تولید تخصصی محصولات مراقبت از پوست و مو داره. این برند حرفه ای کرم های ضد آفتاب متناسب با انواع پوست رو تولید می کنه و یکی از برندهایی هست که محصولات اون از محبوبیت و کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

ضد آفتاب های بیودرما فاقد چربی هستند و در مقابل عرق کردن و حرارت هم مقاومت خوبی دارن. قابلیت پوشش دهی بالا و سبک بودن از جمله ویژگی های کرم ضد آفتاب بیودرماست که مورد استقبال مصرف کنندگان اون قرار گرفته.

مشخصات و جزئیات ضد آفتاب بایودرما رنگی

تولید کننده کشور فرانسه
حجم کرم 30ML
طریقه استفاده 2 الی 3 ساعت یک بار
 خواص محافظت در برابر اشعیه  UVA، UVB و UVC
مناسب افراد همه ی سنین
دوره مصرف ندارد
منع مصرف ندارد

سوال راجب خواص کرم ضد آفتاب بیودرما و نحوه خرید

1- قیمت ضد آفتاب بیودرما رنگی

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب ضد آفتاب توجه به قیمت مصول میباشد ، میتوانید قیمت ضد آفتاب بیودرما رنگی را مناسب تر از سایر فروشگاه ها و با قیمت منصفانه 150 هزار تومن از فروشگاه عطاری حاج محمد تهیه کنید

2- نحوه خرید ضد آفتاب بایودرما رنگی

نحوه خرید ضدآفتاب بایودرما رنگی بسیار ساده میباشد، میتوانید محصول را از طریق سایت  و با افزودن به سبد خرید تهیه کنید و یا از طریق شماره های پشتیبانی در واتساپ یا روبیکا در ارتباط بوده محصول را خریداری کنید

3- نحوه استفاده از ضد آفتاب بیودرما برای پوست خشک

نحوه استفاده از ضد آفتاب بیودرما برای پوست چرب و خشک هیچ تفاوتی ندارد و شما میتوانید کرم رو بر روی پوست تمیز 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید و هر دو ساعت یک بار این عمل را تکرار کرده تا بهترین محافظت را از پوست شما داشته باشد

4- خواص ضد آفتاب بیودرما رنگی برای پوست

یکی از مهمترین خواص این ضد آفتاب همونطور که میدونید خاصیت محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب میباشد ، این اشعه ها تهدید جدی برای پوست شما هستند، و باعث ایجاد آکنه، تیره شدن پوست،پیری و چروک پوست، و در مراحل پیشرفته تر بیماری های پوستی خواهد شد پس با استفاده از این کرم بر روی نواحی مثل پوست، گردن و دست هامیتوانید پوست خود را تا 90% ایمن نگه دارید

چگونه با ضد آفتاب پوست خود را روشن کنیم؟

ضد آفتاب به تنهایی قدرت روشن کردن پوست را ندارد ولی باعث جلوگیری از تخریب بیشتر پوست در برابر اشعه مضر خورشید خواهد شد. راه چاره چیست؟ میتوانید شب قبل از خواب ازکرم آب رسان و روشن کننده استفاده کرده و در طول روز برای خارج شدن از منزل از ضد آفتاب ستفاده کرد

ضدآفتاب رنگی بایودرما دارای ترکیبات خاص و منحصر به فردی هست که همگی به تسکین التهابات پوست و کاهش تورم و قرمزی اون کمک می کنند و علاوه بر اون عملیات رطوبت رسانی به پوست رو به خوبی انجام می دن. ضد آفتاب بایودرما دارای رنگ بژ طبیعیه که به پوشاندن تیرگی و لک های پوستی شما ظاهر یکدست و طبیعی به پوست می بخشه و می تونه به جای کرم های آرایشی مورد استفاده قرار بگیره.

ویژگی های کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی:

* ضد التهاب و قرمزی

* التیام بخش و تسکین دهنده

* با خاصیت رطوبت رسانی

* پیشگیری از آفتاب سوختگی

* ظاهری یکدست و طبیعی

* مقاوم در برابر تعریق

* ضد آب

* محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید

* مناسب برای پوست های حساس

* چربی کنترل شده

* فاقد عطر

* تایید شده توسط انجمن پزشکان پوست

* قابل استفاده قبل و بعد از شنا

تجربه ی کاربران و مصرف کندگا این ضد آفتاب گزاش های مثبت و رضایت بخشی از ای محصول ارائه داده و حاکی از اینه که این ضد آفتاب حتی برای افرادی که پوست مستعد جوش و آکنه دارند هم مفید و ایمن بوده. بافت ضد آفتاب رنگی بیودرما کرمی هست و به سرعت جذب پوست می شه.

دو عدد از بهترین مواد تشکیل دهنده ی ضد آفتاب بیودرما:

عصاره ی روغن دانه سویا: این ماده عملکرد نرم کنندگی و مرطوب کنندگی رو به خوبی انجام می ده.
عصاره های جلبک های لامیناریا اوکرولئوکا: این ماده خاصیت ضد التهاب و آنتی اکسیدان داره و برای سلامت پوست و محافظت از اون در برابر عوامل آسیب زننده ضروریه.

استفاده از ضدآفتاب مناسب و موثر برای پوست از سنین کودکی لازمه و امروزه شاهد تولید ضدآفتاب مخصوص پوست کودکان در شرکت های معتبر آرایشی و بهداشتی دنیا هستیم. متخصصان پوست توصیه می کنند از ضدآفتاب روزخانم ها اغلب دغدغه خرید کرم ضد آفتاب اصل و باکیفیتی را دارند که با مناسب با پوست آن ها باشد و بتواند تمام نیازهای صورتشان را برآورده کند.

یکی از برندهایی که مدل های مختلف ضد آفتاب را متناسب با مشخصات انواع پوست تولید می کند، بایودرما می باشد. انواع کرم ، قابلیت تقویت سلامت پوست و زیبایی صورت شما را به صورت همزمان دارند. از خواص کرم ضد آفتاب بیودرما می توان به بافت سبک، جذب بالا، محافظت بالا در برابر اشعه های خورشید و کاهش لک و چین و چروک اضافه کرد.

  • محافظت بالا در برابر خورشید
  • دارای جذب بالا
  • ضد التهاب و خشکی
  • ضد چروک و پیری
  • ضد آب و رطوبت
  • دارای خاصیت آبرساتی
  • دارای بافت سبک

معرفی انواع کرم ضد آفتاب بایودرما

یکی از دلایل محبوبیت برند بایودرما در میان انواع ، تنوع بالای محصولات آن است. این برند فرانسوی با توجه به نیازهای مختلف پوستی، مدل های مختلفی از ضد آفتاب تولید کرده است. در ادامه با انواع کرم ضد آفتاب بیودرما و مشخصات هر مدل کامل آشنا خواهید شد.

ضد آفتاب بایودرما مناسب پوست خشک

افرادی که دارای پوست خشک هستند، به دلیل حساسیت بالای پوست بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند. از همین رو بیودرما کرم های ضد آفتابی مخصوص پوست خشک تولید کرده است تا به صورت تخصصی تر بتواند از صورت شما در برابر خورشید و  آسیب های آن محافظت کند و مانع از ایجاد چین و چروک شود. در ادامه دو نمونه از انواع کرم ضد آفتاب بایودرما که برای پوست های خشک و حساس در دو نوع رنگی و بی رنگ طراحی شده است،به شما معرفی می شود.

کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF 100

ضد آفتاب فتودرم مکس بایودرما با SPF 100، محصولی مناسب برای افرادی است که پوست خشک و معمولی دارند و در منطقه ای زندگی و رفت و آمد می کنند که میزان تابش خورشید بسیار زیاد است. این کرم ضد آفتاب یکی از انواع کرم ضد آفتاب بیودرما می باشد که در رنگ های تیره و روشن در بازار تولید می شود. از خواص کرم ضد آفتاب بیودرما فتودرم مکس SPF 100 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت بالا در برابر اشعه های خورشید
  • جذب بالا و سریع
  • رفع التهاب و خشکی پوست
  • ضد چروک و پیری
  • ضد آب
  • حفظ رطوبت پوست
  • دارای بافت سبک و رقیق
  • ضد حساسیت
  • ماندگاری بالا
  • فاقد مواد نگهدارنده

کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF 50

این محصول تمامی ویژگی های کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF 100 را دارد، با این تفاوت که میزان محافظت از پوست آن نسبت به مدل اول کمتر دارد. این ضد آفتاب با SPF 50، برای افرادی مناسب است که پوست خشک و حساسی دارند،اما در مناطق پرتابش زندگی نمی کنند. به نوعی می توان گفت با توجه به شرایط آب و هوایی باید تصمیم بگیرید کدام نمونه را خریداری کنید. افرادی که کمتر در معرض آفتاب هستند، با همین مقدار SPF پوست آن ها از آسیب در امان می ماند.

 

دکمه بازگشت به بالا