مجله کسب و کار

چه کرم پودری برای پوست خشک مناسب است؟

آیا می دانید کدام کرم برای پوست خشک مناسب است؟ پوست صورت مهمترین قسمت بدن است و تاثیر زیادی بر زیبایی دارد. برای داشتن پوستی تمیز و سالم باید از آن مراقبت کنیم، به خصوص اگر پوست خشک یا حساسی داریم. بنابراین استفاده از مرطوب کننده ها، ضدآفتاب ها و سایر محصولات مراقبت از پوست برای جلوگیری از پیری زودرس پوست ضروری است. می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تان رو مراجعه کنید و مرطوب کننده مناسب پوست خشک خود را خریداری کنید. در این مقاله 10 کرم مخصوص پوست های خشک را به شما معرفی کرده ایم که بهترین ها را در پوست شما به نمایش می گذارد.

کرم پودر Clinique Super Balance

کرم پودر فوق متعادل Clinique با فرمول غلیظ و کرمی پوششی متوسط ​​تا کامل ارائه می دهد. این کرم پودر نقاط خشک و ناهموار صورت را می پوشاند و رنگ چهره را یکدست می کند. کرم پودر کلینیک ماندگاری طولانی دارد و ضد آب است. این کرم پودر برای پوست های خشک و مختلط بهترین انتخاب است.

کرم پودر استی لادر Double Wear

بدون شک یکی از بهترین کرم پودرهای دنیاست. این کرم پودر به قدری خوب است که همه وبلاگ نویسان معروف و میکاپ آرتیست ها اکنون از آن استفاده می کنند. هر کدام حداقل یک آموزش ویدیویی با کرم پودر دوبار پوشیدن Estee Lauder دارند! این کرم پودر بسیار سبک است که آن را به یک زیرسازی عالی برای پوست های خشک تبدیل می کند.

اما نکته شگفت انگیز این کرم پودر، پوشش دهی بالای آن است. بدون اینکه به پوست حالت کیکی بدهد. ظاهری ساتن مانند به پوست می دهد که بسیار جذاب و جذاب است. درخشندگی و درخشندگی کمی به پوست می بخشد بدون اینکه احساس چربی کنید. پوشش دهی این کرم پودر بسیار بالاست.

کرم پودر کبریت L’Oreal True

فرمول کرم پودر L’Oreal True Match وقتی روی پوست ترکیب می شود و به اصطلاح “میکس” است، عالی است. به پوست ظاهری مرطوب و درخشان می بخشد. بنابراین کرم پودری مناسب برای پوست های خشک محسوب می شود. این کرم پودر دارای محافظت متوسط ​​و طولانی مدت است.

با این کرم پودر می توان تمام عیوب و نقاط تیره صورت را به خوبی پوشاند. در عین حال، پوست طبیعی به نظر می رسد. کرم پودر با 1 لایه پوشش متوسطی روی پوست خشک ایجاد می کند و لک ها را با 2 لایه کاملاً می پوشاند.

کرم پودر مخلوط بورژوا سالم

این کرم پودر عالی برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک است. قیمت متوسط ​​کرم پودر میکس هلثی بورژوا آن را از سایر کرم پودرها متمایز می کند. این کرم پودر بدون ایجاد بافتی ضخیم و سنگین روی پوست ظاهری زیبا و شفاف ایجاد می کند.

بافت فوق العاده یکنواخت این کرم پودر کار را برای شما آسان می کند. به این ترتیب پوشش دلخواه را بر روی صورت خود خواهید داشت. این کرم پودر با ویتامین های C، E و B5 فرموله شده است. در نتیجه ظاهر کدر پوست را از بین می برد و به آن درخشندگی می بخشد. کرم پودر میکس هلثی بورژوا به نقل از مجله معروف انگلیسی “Mirror” به عنوان یکی از بهترین محصولات بورژوا و بهترین کرم پودر سال 2019 برای انواع پوست شناخته شده است. در این لیست این کرم جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

کرم موس مات میبلین رویا

کرم ماوس رو امتحان کردی؟ در غیر این صورت پیشنهاد میکنم از کرم موس میبلین استفاده کنید. این موس کرمی برای کسانی که پوست خشکی دارند که به دنبال کرم پودر مات هستند عالی است. این کرم موس به خوبی روی پوست پخش می شود و ظاهری صاف و صاف ایجاد می کند. کرم موس میبلین با تکنولوژی پلیمر سیلیکون تزریق شده است و بر روی پوست احساس سبکی می کند. این کرم هرگز ظاهر کیکی ایجاد نمی کند. بنابراین می توانید با خیال راحت از آن بر روی لکه های خشک یا حتی مناطق پوسته پوسته صورت خود استفاده کنید.

کلارینز توهم پوستی پودرکرم

پودر آبرسان طبیعی Clarins Skin Illusion یکی از بهترین پودرهای مرطوب کننده برای پوست های خشک است. این کرم پودر پوست را به مدت 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. به لطف فرمول ترکیب شده با روغن های گیاهی، یک پایه روزانه عالی برای کسانی است که از پوست بسیار خشک رنج می برند. این کرم پودر پوشش دهی کم تا متوسط ​​دارد.

از آنجایی که کرم پودر کلارینز بسیار مرطوب کننده است، نباید انتظار ماندگاری 24 ساعته را داشته باشید. اما می توان گفت حدود 8 تا 10 ساعت زمان می برد. می توانید این کرم پودر را با خود همراه داشته باشید تا آرایش خود را در طول روز تازه کنید.

کرم معجزه آسای Lancôme Tient

برای پوست های خشک یا خیلی خشک، استفاده از یک لایه کرم پودر به دلیل احساس سفتی می تواند بسیار تحریک کننده باشد.

خوشبختانه کرم پودر معجزه آسای لانکوم تینت فرمولی نرم و مخملی با بافتی صاف دارد. این فرمول مشکل پوست های بسیار خشک و حساس را حل کرده است. تراکم این کرم پودر نسبت به سایر کرم پودرهای مخصوص پوست های خشک بهتر است و 24 ساعت روی پوست ماندگاری دارد.

این کرم پودر قرمزی را کاهش می دهد و منافذ را می پوشاند و در عین حال پوست را مرطوب می کند. همچنین این کرم پودر دارای SPF 15 است که نیازی به استفاده جداگانه از ضد آفتاب ندارید.

کرم پودر تام فورد بدون اثر

این کرم در ابتدا احساس سبکی دارد، اما می توان از آن برای ایجاد پوشش متوسط ​​روی پوست استفاده کرد. در این صورت پوست شاداب و درخشان به نظر می رسد. این کرم حاوی آنتی اکسیدان های مرطوب کننده و مفید است. وقتی صحبت از هیدراتاسیون ضعیف پوست می شود، این کرم پودر با اکثر مرطوب کننده ها رقابت می کند. کرم تام فورد از پوست محافظت کرده و آن را شاداب می کند.

این کرم پودر به دلیل ماهیت سبک و رطوبت بالایی که دارد مانند سایر کرم پودرها ماندگاری ندارد، ممکن است لازم باشد بعد از ظهر دوباره استفاده کنید.

کرم پودر نارس شیر شیمر

چند دلیل وجود دارد که پودر نارس به یکی از محبوب ترین پودرها در سال های اخیر تبدیل شده است. اگر به دنبال کرم پودری برای پوست های خشک هستید باید بگویم کرم پودر ناریس یکی از بهترین هاست. از خواص مرطوب کنندگی این کرم پوست گرفته تا خاصیت آنتی اکسیدانی آن، به سلامت پوست چشم و بهبود ظاهر پوست کمک می کند. بهترین چیز این است که این کرم پوست ظاهری درخشان و مرطوب به پوست می بخشد.

کرم پودر ماسک لندن

کرم فونداسیون ریمل لندن پودری مناسب برای پوست های خشک کاملا ضد تعریق، ضد گرما و رطوبت می باشد. همانطور که روی برچسب مشاهده می کنید این کرم پودر تا 25 ساعت ماندگاری دارد و صورت شما را مرطوب می کند.

فونداسیون 25 ساعته ریمل لندن دارای SPF 20 است و از پوست در برابر نور مضر محافظت می کند. پودر ریمل بدون احساس خشکی یا ترک با کرم پوشش کامل کافی را ایجاد می کند.

این 10 بهترین کرم پودر خارجی برای پوست های خشک از بهترین فونداسیون ها در جهان هستند در این مطلب انواع کرم پودر مخصوص پوست های خشک را با قیمت های مختلف و با شرایط پوستی متفاوت (مات یا براق) ارائه کرده ایم. برای خرید کرم پودر مناسب پوست خشک میتوانید به فروشگاه موراشین مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا