مجله نشاط

دلایل تغییرات در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ‌کنگ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آندرانیک تیموریان پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: امیدوارم در این بازی همانند دیدار قبل با فلسطین بازیکنان با تمام توان خود وارد زمین شوند و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند و تیم هنگ کنگ را هم شکست دهند.

او ادامه داد: به خاطر فشردگی مسابقات و با نظر امیر قلعه نویی نسبت به بازی اول چند تغییر در ترکیب تیم ملی داشتیم، ما دوست داریم تا تمام بازیکنان در صحت و سلامت در اختیار کادر فنی باشند.

تیموریان خاطر نشان کرد: تیم خیلی خوبی داریم و همه بازیکنان در سطح بالایی برخوردار هستند و امیدوارم بهترین نتیجه را در این جام بگیریم. رامین رضاییان در بازی اول هم می‌توانست دقایق بیشتری بازی کند و اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امیدوارم عملکرد عالی داشته باشد.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا