مجله جامعهمجله کسب و کار

بازنویسی متن رایگان را کدام سایت ارائه می دهد؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشوند به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید. به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید، پس از خرید رپورتاژ تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه مقالات علمی و پژوهشی از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متنی منحصربفرد داشته باشید که کپی نیست، این ابزار فوق العاده به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با ارائه هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی انسان

در این مرحله، پیام توسط منابع انسانی و تولید محتوا بازنویسی می شود. بازنویسی در این سبک معمولا با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود. بنابراین می توانید از نتیجه نوشتن متن جدید با این فرمت در لایه اصلی استفاده کنید. و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

مشکل این روش می تواند هزینه بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش معمولا با کمک ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه فقط با مترادف آنها قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

مطالب شما بسیار خوب نوشته شده است

بازنویسی محتوا از نظر مفهومی یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است که انسان و ماشین می توانند انجام دهند. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان باشد و در برخی جملات کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان اصل ایجاد شود. مفهوم

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات حرفه ای چیست؟

سرویس بازنویسی محتوا نشونت رایگان که در این صفحه موجود است، برای کاربران غیرتجاری و گاه به گاه طراحی شده است که زمان کمی برای بازنویسی متن به صورت روزانه دارند، اما این سرویس تجاری محدود به کاربران تجاری نیست.


مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، تغییرات نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روشی دیگر خروجی بگیرید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر. تنها محدودیت نسخه حرفه ای 3000 بازنویسی کلمه در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. تفاوت این است که نسخه رایگان تعداد درخواست ها در روز را محدود می کند و می تواند تا 300 کلمه در هر درخواست را بازنویسی کند.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و اپلیکیشن های زیادی دارید باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان مقاله نویسی ماندگار خواهد بود؟

خیر. نسخه رایگان بازنویسی محتوا سئوسل برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان به کمک هوش مصنوعی کلمات را نیز تایپ می کند؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا چرخش محتوا محسوب می شود؟

بازنویسی و ویرایش دو ایده کاملا متفاوت نیستند که اگر به درستی ترکیب شوند، بهترین نتایج را به همراه داشته باشند. فقط در توزیع، بازنویسی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف گنجانده شده است. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این روش محتوا به ندرت در نتایج گوگل ذکر شده و هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را توزیع کنید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش چرخش محتوا

روش ها و روش های مختلفی در اصلاح محتوا وجود دارد مانند بازنویسی محتوا. بعدا متوجه خواهیم شد.

نخ کردن فرآیند حرکت کلمات در یک شعر است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، پس از خروج از این حالت، “بهترین ابزار بازنویسی ارائه شده” به “ابزار مشخص شده بازنویسی خروجی” می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابه جا شدند و هیچ بازنویسی انجام نشد و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفت، نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که مردم هم متوجه آن نشدند. .

چرخش روشی برای جابجایی پاراگراف ها است

در این روش، پاراگراف های متن به بالا و پایین منتقل می شوند، به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و انتقال بین پاراگراف ها به همین ترتیب انجام می شود. چون بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر از عبارات و جملات مکان های مختلف استفاده می کند و آنها را با هم ترکیب می کند. این عبارات مضاعف در نظر گرفته می شوند زیرا تکراری نیستند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. در واقع در صورت عدم انجام تبدیل، این روش حفاری بهترین نوع عملیات محسوب می شود. چون معنی عبارات (هرچند تکراری) حفظ شده و کل متن از یک منبع نمی آید و می تواند برای این سبک خوب باشد.

سرویس رونویسی فارسی در نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با طول حداکثر 2000 کلمه (احتمالاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) ارائه می‌کنید و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی می‌کنید. سیستم این متن را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی مقاله کلیک می کنید، مقاله اول از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که وارد مقاله می شوید می توانید نتایج متفاوتی بگیرید و تعداد زیادی را بازنویسی کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای منحصر به فرد کردن نوشته خود، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر تشخیص اینکه متن در هر صورت کپی شده است را غیرممکن می کند.

پارافراسی به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با ابزار ترجمه متن آنلاین، محتوای رونویسی شده توسط ماشین را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

آیا گوگل تشخیص می دهد که متن ویرایش شده است؟

خیر اگر چرخش ها و جابجایی های مشخص شده انجام نشود و حتی اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن رونویسی شده است.

برای افزایش قدرت رونویسی، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر مجموعه رونویسی، محتوای اصلی را جایگزین کنید تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که گوگل تحت هیچ شرایطی نتواند آن را تشخیص دهد. (حداقل تا کنون و با جدیدترین الگوریتم ها).

 

بازنویسی متن رایگان را کدام سایت ارائه می دهد؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون نوشته شده توسط ماشین. در برخی از زمینه ها، به ویژه در زمینه های تخصصی، اشتباهات مفهومی کوچکی در جملات رونویسی دیده می شود که با ویرایش کلی می توان آنها را اصلاح کرد.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا وسعت کار است. زمینه های بسیار تخصصی با اطلاعات منحصر به فرد و تغییرناپذیر می توانند درصد تشابه بالایی داشته باشند (یعنی عملکرد کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریبا در همه زمینه ها موثر بوده و مورد استفاده قرار می گیرد و طبق الگوریتم های سخت سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد موارد مشابه را کاهش دهد.

آیا می توانم با استفاده از این ابزار یک پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری بنویسم؟

هدف اولیه این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو بوده است، البته این ابزار می تواند توسط سایر کاربران برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش بخشی از پایان نامه مورد استفاده قرار گیرد. تکراری به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است، تیم نشنت تصمیم گرفت این سرویس را به صورت رایگان و زنده ارائه کند. البته نسخه رایگان ابزار بازتاب متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا