اقتصادی

آموزش برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

حساب کاربری شما به دو دلیل ممکن است غیرفعال شود. گاهی ممکن است که شما به دلیل دغدغه‌هایی که دارید، اقدام به غیر فعالسازی حساب خود ‌کنید تا پیام‌ها و اعلانات شبکه‌ی مجازی مزاحمتان نشود. در چنین مواقعی بازگرداندن حساب کار سختی نیست. اما اگر اکانت شما به دلایل تخطی از قوانین، توسط خود اینستاگرام غیرفعال شود، بازیابی آن بسیار سخت خواهد بود. در این راهنما قصد داریم تا به برگرداندن اکانت غیر فعال شده بپردازیم و شما را در این راه کمک کنیم. بنابراین در صورتی که با مشکل بسته شدن و غیرفعال شدن حساب خود روبرو شدید، این راهنما سایت تبلیغ چه را مطالعه کنید.

چگونه حساب دیسیبل شده را بازگردانیم؟

دلایل بسته شدن حساب کاربری اینستاگرام

دو دلیل عمده برای غیرفعال شدن حساب کاربری شما وجود دارد. اگر بخواهید به طور موقت از این برنامه خارج شوید، به جای حذف کامل این برنامه، بهتر است که از حذف موقت یا همان غیرفعالسازی استفاده کنید. در این روش اکانت شما بسته شده و هیچ کاربری قادر به یافتن شما و تعامل با شما نخواهد بود.

از سوی دیگر گاهی ممکن است که با ورود به برنامه با پیغامی مانند Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms مواجه شوید. در چنین حالتی باید بدانید با جریمه‌ی اینستاگرام مواجه شده‌اید. خبر بد اینکه در چنین مواقعی هیچ راه صد درصدی برای بازگشت اکانت وجود ندارد. اما می‌توان اقداماتی را برای برگرداندن اکانت غیر فعال شده انجام داد. به یاد داشته باشید که فعالیت‌های زیر می‌تواند به غیرفعال شدن حساب شما توسط اینستاگرام منجرشود:

  • شناسایی اکانت به عنوان اسپم
  • فعالیت زیاد با تعداد لایک، کامنت، فالو بالا در مدت زمان کم
  • منتشر کردن پست‌های غیرقانونی
  • استفاده از آهنگ‌ها و ویدیوهای غیر مجاز
  • عدم رعایت حق کپی رایت
  • و غیره

در ادامه به بررسی روش‌های مجزا برای بازگردانی حساب غیرفعال شده می‌پردازیم. بنابراین با ما همراه باشید و برای حل مشکل خود گام به گام مراحل زیر را طی کنید.

آموزش برگرداندن اکانت غیر فعال شده

اگر با بسته شدن اکانت کاربری خود مواجه شده‌اید، کافی است که مراحل زیر را مطابق آموزش تصویری پیش بروید:

  1. اول باید در صفحه‌ی ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات ورود خود را وارد کنید. در این صورت اگر اکانت شما به دست خود شما غیرفعال شده باشد، به طور خودکار فعال می‌گردد. اگر در این امر شک دارید نیز می‌توانید با وارد کردن اطلاعات به این موضوع پی ببرید.
  2. در ادامه اگر اینستاگرام به دلیل تخلفات، پیج شما را بسته باشد، با یک پیام مشابه شکل زیر مواجه خواهید شد. برای ادامه‌ی کار و برگرداندن اکانت غیر فعال شده باید روی گزینه‌ی lead more کلیک کنید.
نحوه‌ی بازیابی حساب غیرفعال شده
  1. حال در ادامه شما باید به این برنامه اعلام کنید که غیر فعالسازی اکانت شما به اشتباه رخ داده است. در واقع حتی اگر به نقض قوانین خود اطلاع دارید، باز هم باید از این روش استفاده کنید. چرا که راه دیگری برای بازگردانی حساب وجود ندارد. اما در این صورت نباید خیلی امیدوار باشید. بنابراین روی گزینه‌ی let us know کلیک کنید.
نحوه‌ی بازیابی حساب غیرفعال شده
  1. در ادامه مراحل برگرداندن اکانت غیر فعال شده ، باید دکمه‌ی آبی رنگ send را بفشارید. توجه کنید که پیش از این کار اگر حساب کاربری شما تجاری است گزینه‌ی yes و اگر از حساب معمولی استفاده می‌کنید گزینه‌ی no را انتخاب کنید.
نحوه‌ی بازیابی حساب غیرفعال شده
  1. حال در صفحه‌ی باز شده در کادر بالایی آدرس ایمیل و سایر اطلاعات خود را وارد کنید. اگر در بین کشورها ایران را پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از کشور دیگری استفاده کنید. در انتها دکمه‌ی آبی رنگ send را بزنید. در بخش آپلود نیازی نیست تا مدرکی بارگذاری کنید.
نحوه‌ی بازیابی حساب غیرفعال شده
  1. اگر مراحل برگرداندن اکانت غیر فعال شده را به درستی طی کرده باشید، احتمالا اینستاگرام از شما می‌خواهید تا پیامی را روی کاغذ نوشته و با گرفتن کاغذ در جلوی خود، مطابق عکس زیر، یک تصویر از خودتان برای این برنامه ارسال کنید. این کار جهت احراز هویت شما است.
نحوه‌ی بازیابی حساب غیرفعال شده

حال که مراحل را انجام داده، باید منتظر بازبینی دلایل دیسیبل شدن اکانت باشید. در صورتی که اینستاگرام پس از بررسی تصمیم بگیرد تا پیج شما را بازگرداند، از طریق ایمیل این کار را به شما اعلام خواهد کرد. همچنین در صورتی که پس از چند روز اکانت شما بازیابی نشد، متاسفانه باید به دنبال راه اندازی یک اکانت جدید باشید.

نتیجه پایانی

برگرداندن اکانت غیر فعال شده کار مشکلی است. برای پیشگیری از این اتفاق سعی کنید که با مطالعه‌ی قوانین این برنامه از خط قرمز آن عبور نکنید. اگر اینستاگرام تشخیص دهد که اکانت شما باید غیرفعال شود، تقریبا باید قید بازگردانی آن را بزنید. اما فراموش نکنید که می‌توانید شانس خود را برای بازگشت حساب دیسیبل شده امتحان کنید.

ارائه شده توسط مجله تبلیغ چه

دکمه بازگشت به بالا