اقتصادی

وحشت اسرائیل از انتفاضه مدرن

دلیل این امر این است که دولت صهیونیستی در تلاش برای منطقی جلوه دادن آن است زیرا ناامیدی دولت صهیونیستی از ایالات متحده ، که می خواست با ایران مذاکره نکند ، و دولت آمریکا به رهبری جو بایدن مطابق با خواسته های دولت نیست و اغراق اثبات دفاع و تأمین امنیت متحدان پیام دیگر تل آویو است. اگرچه متحداني مانند امارات و بحرين اساساً براي حمايت از امنيت تحت رژيم صهيونيستي قرار گرفته اند ، اما اين معادله جديد ادعاي رژيم صهيونيستي را رد كرده و يك واقعيت ديگر را آشكار مي كند.

تل آویو که عمیقا از پیشرفت و احتمال توافق در مذاکرات وین می ترسد تمام تلاش خود را کرده است تا تأثیر منفی در این زمینه داشته باشد. طبیعتاً چنین موضوعاتی پیامدهای خاص خود را برای کشورهای عربی دارد. آویو توافق نامه را امضا می کند و در صورت عدم موفقیت تل آویو ، این کشورها ناامید می شوند و در صورت دستیابی به پیروزی یا موفقیت می توانند آنها را تشویق کنند. با توجه به تحولات اخیر ، بعید به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی بتواند از معادله حمایت کند. لطفا خودتون بفهمید

نکته دیگر این که دادگاه های اسرائیل تخلیه منطقه شیخجارا را از ساکنان فلسطینی تحت فشار و فشار گروه های مقاومت به تعویق انداخته اند ، اما تل آویو راهی برای تشدید تنش ها را دنبال کرده است. با افزایش تنش ها ، دو طرف وارد جنگی گسترده شدند و دولت صهیونیستی همچنین مکان های شبکه های بین المللی غزه و آژانس های خبری را هدف قرار داده است.

به دنبال این موارد ، دبیرکل سازمان ملل متحد برای پایان اختلاف بحث شده است ، اما تاکنون هیچ تلاشی صورت نگرفته است و هیچ کاری در مورد قطعنامه های شورای امنیت انجام نشده است .. دولت صهیونیستی که عدم پاسخگویی به موشک های باران را تهدیدی بزرگ برای امنیت منطقه می داند ، در حال حاضر با مقاومت و موشک های هدایت شونده دقیق مناطق مهم و سیستم دفاعی گمبید را هدف قرار داده است. همانطور که صهیونیست ها انتظار داشتند ، این موشک نمی تواند تعداد قابل توجهی از این موشک ها را در خود داشته باشد. بنابراین می توان گفت انتفاضه جدیدی با خصوصیات متفاوت از انتفاضه قبلی تشکیل شده است.

قبلاً مردم فلسطین برای مبارزه با تسلیحات صهیونیستها فقط از سنگ استفاده می کردند ، اما اکنون این معادلات متفاوت است و موشکهای اشاره گر زنان از طرق مختلف به مردم فلسطین کمک می کند. به همین منظور ، رژیم صهیونیستی ، که در آستانه تروریسم قرار دارد ، به وحشیانه ترین اقدامات سرکوبگرانه متوسل شد تا از این بابت برای مردم رنج دیده فلسطین پشیمان شود. اما به نظر می رسد اتفاق جدیدی در حال رخ دادن است و انتفاضه جدیدی در فضای خاصی قرار دارد.

310311

دکمه بازگشت به بالا